Přečtěte si novinky ze světa e-Balíku!
Novinky
Přečtěte si novinky ze světa e-Balíku!
Známe vítězky soutěže eŽena 2024, jejímž cílem bylo ocenit práci malých podnikatelek a zviditelnit jejich schopnosti, samostatnost a kvalitu služeb. Balík výhod včetně přepravy balíků od GLS zdarma získávají:
1. místo: Klára Bílá s klarabila.cz
2. místo: Lenka Patková s pastelldecor.cz
3. místo: Ludmila Osičková s mojerukavice.cz
Cenu veřejnosti získala Aneta Kočí s beautyk.cz
Gratulujeme! Více informací se dozvíte zde.
Kdy nejpozději předat balíky do přepravy GLS , aby byly doručeny do Štědrého dne?
Jak to bude s doručováním balíků mezi svátky a na Silvestra?
Kdy zásilky nerozvážíme?
Odpovědi na tyto otázky a další informace o našem provozu v předvánočním období a během svátků naleznete na našem blogu: Vánoční sezóna v GLS • BloGLS.
Přemýšlíte, že se přihlásíte do soutěže eŽena? Na nic nečekejte a podívejte se, co nám o soutěži řekla Renata Jurenková, zakladatelka e-shopu De-park.cz a vítězka soutěže eŽena roku 2023. Rozhovor s Renatou Jurenkovou najdete na našem blogu.
Soutěž eŽena oceňuje a podporuje ženy podnikající v oblasti e-commerce již pět let a náš těší, že jsme od začátku u toho.
Jste žena, provozujete nebo plánujete založit vlastní e-shop a posíláte balíky svým zákazníkům? Nebo znáte ve svém okolí někoho, kdo by si zasloužil ocenit?
Pak neváhejte a zapojte se do soutěže eŽena 2024. Cílem soutěže je ocenit práci malých podnikatelek a zviditelnit jejich schopnosti, samostatnost a kvalitu služeb. Jaké jsou ceny pro vítězky, harmonogram a pravidla soutěže a co sdíleli výherkyně minulých ročníků?
Podrobnosti o soutěži se dozvíte zde.
Rychlost se stala klíčovou veličinou ve všech aspektech života a společnosti. Spotřebitelé očekávají rychlé a spolehlivé služby. Proto doslova na pár kliknutí je připravená integrace mapy GLS výdejních míst na platformách Shoptet, Shopify, PrestaShop, WooCommerce a ostatních e-shopových řešeních.
Jasné pojmenování obou způsobů doručení zboží ve Vašem nákupním košíku zaručí důvěryhodnost v očích zákazníků. Možnost výběru doručení zboží buď na adresu nebo do výdejního místa zvýší pravděpodobnost úspěšného dokončení nákupu na vašem e-shopu.
Dovětek "včetně AlzaBoxů" zákazníkovi říká, že si zboží může s GLS poslat do výdejního boxu a využít ten nejpopulárnější způsob doručení. Tento efekt funguje do té míry, že jsou zákazníci ochotní akceptovat o něco vyšší cenu přepravy.
Zkuste a uvidíte! Implementujte službu Doručení do výdejního místa právě teď!